Want your
own Fotopage?








 
' jalan² sambil tangkap gambar buat koleksi '
Photobucket
By: Conan skywalkeR

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 12-Apr-2007 23:38 Email | Share | Bookmark
~ Kejadian Pelik Tapi Benar ~





*POKOK PISANG PELIK,
*MAC 2007,
*KUALA LUMPUR.

Aloo.. setelah lama aku tak update fp ni, kat sini ada la pic yang pelik, tapi benar2 wujud.. Cam kelakar pun ada.. 1st time dalam hidup aku tengok pokok pisang yang mana buah dan jantungnyer sebegini rupa. Pic ni aku amik guna fon aku yg cikai tu je sebab digi cam aku tak siap baiki lagi.. sampai la sekarang ni.. Bagi aku ni la 1st time tenngok, bagi korang2 tak tahu la ye..

Apa-apa hal, kasi layan sama korang...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net